استخر بادی بزرگسال ارزان Intex 58484
استخر بادی بزرگسال ارزان Intex 58484

استخر بادی بزرگسال ارزان Intex 58484

0 نظرسفارش (0)
1,900,000تومان
کد محصول: استخر بادی بزرگسال ارزان Intex 58484
موجودی: در انبار
جدول اندازه ها

بررسی اجمالی

استخر بادی بزرگسال استخر بادی بزرگسال ارزان Intex 58484 استخ...

استخر بادی بزرگسال

استخر بادی بزرگسال ارزان Intex 58484

استخر بادی بزرگسال ارزان همواره به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد و که با طرح های مختلفی همراه و روانه بازار شده است. یکی از محبوب ترین استخر های بادی که تا به امروز فروش خوبی در میان مشتریان داشته است استخر بادی مستطیلی است که با ابعاد منتاسب و قیمت بسیار خوبی که دارد توانسته نظر مشتریان را به سوی خود جلب کند. اینتکس در سال ۲۰۱۹ با بهبود رنگ بدنه و کیفیت محصول سعی داشته تا محبوبیت این کالا را در میان مشتریان افزایش دهد. ابعاد این کالا برابر با سه متر در دو متر می باشد که فضای بیرون به بیرون آن است و گنجایش ۱۰۲۰ لیتر آب را نیز دارد. جنس بدنه ای که می تواند وزن یک تنی استخر را به سادگی تحمل کند از وینیل می باشد که دارای ضخامت 0.32 میلی متر در تمامی قسمت ها است. بخش های مختلف بدنه به صورت پرس حرارتی به هم متصل شده اند که منجر به افزایش طول عمر، کیفیت و کارایی این کالا می شود. استخر بادی کودک مدل مستطیلی مدل ۲۰۱۹ یکی دیگر از سری استخر های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول یکی وسیله تفریحی آبی بسیار مناسب برای کودکان است که می توانند از آن در فصل تابستان استفاده کرده تا باعث شادابی نشاط آنها شود. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت. طراحی و ساخت : یکی از اساسی ترین و پایه ترین کار هایی ست که برای تولید یک محصول باید آن را انجام داد. ابتدا باید همه ی بعد های آن محصول را در نظر گرفت و سپس به طراحی آن پرداخت. طراحی بخش مهمی را در تولید یک محصول ایفا می کند. در واقع یک محصول باید به گونه ای طراحی شود که هم دارای زیبایی باشد و هم بتواند نظر همه افراد را جلب کند. فرم کلی این استخر بادی به شکل مستطیل بوده که دارای ترکیب رنگی آبی و سفید می باشد و دارای بدنه مقاومی نیز است.

جنس و کیفیت بدنه : یکی از نکاتی که برای تمامی افراد از اهمیت بالایی در تهیه یک محصول برخوردار است، جنس آن محصول است. در واقع همه ما انتظار داریم محصولی را که می خریم باید دارای کیفیت بسیار بالایی باشد و مدت بیشتری برایمان کار کند. شرکت اینتکس با کالا های با کیفیتی که تولید می کند توانسته از این باب رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند. جنس بدنه این محصول از وینیل بوده که در برابر نور مستقیم خورشید و دمای مختلف آب مقاومت بسیار بالایی از خود نشان داده و به سادگی دچار پوسیدگی و یا تغییر حالت نمی شود. جنس بخش کناری این استخر هم از وینیل بوده. و اما مهمترین قسمت استخر های بادی قسمت کف آن است. که قسمت کفی این استخر بادی از وینیل دو لایه بادی بوده که باعش شده تا کودکان دارای نشیمنگاهی نرم باشند. همچنین این دولایه بودن یک جور ایمنی نیز به حساب می آید تا هنگامی که کودکان در داخل استخر زمیت می خورند، دچار آسیب دیدگی نشوند و از صدمه وارد شدن به آنها جلو گیری کند.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب : معمولا استخر های بادی کودک تولید شده توسط شرکت اینتکس به گونه ای طراحی می شوند که دارای ابعاد کمتری باشند. البته این به این منظور نیست که کوچکتر باشند. در واقع این یک مزیت محصوب می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. این استخر بادی دارای طول، ۳۰۵ سانتی متر، عرض، ۱۸۳ سانتی متر و ارتفاع ۵۶ سانتی متر می باشد که شما می توانید از آن در فصل تابستان، در حیاط منزل خود و یا بر روی پشت بام خانه استفاده کنید. همچنین به دلیل ابعاد مناسب آن می توان از آن در فصل های سرد، در اتاق کودک به عنوان استخر توپ نیز بهره برد تا کودکان شما بتوانند مدت زمان بیشتری از این استخر استفاده کنند. ضخامت لایه های این استخر ۰.۳۲ میلی متر بوده که مقاومت بسیار بالایی دارند و این محصول دارای ظرفیت آب ۱۰۲۰ لیتر نیز می باشد. نحوه راه اندازی و مراقبت : برای راه اندازی این محصول به دلیل حجم زیادی که دارد، . پس از تهیه پمپ استخر را از درون بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. سپس درب دریچه ورودی هوا را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. منتظر می مانید تا استخر به اندازه کافی باد شود. پس از این که استخر فرم کلی خود را گرفت و کمی درارای استحکام شد، پمپ را از آن جدا کرده و درب درچه ورودی هوای آن را می بندید. سپس درون آن را پر از آب کرده تا آماده استفاده کودکانتان شود. نکته ای که این جا لازم است تا به آن توجه کنید این است که استخر را بیش از اندازه باد نزنید. زیرا به بدنه استخر فشار زیادی وارد شده و باعث جدا شدن درز ها از یکدیگر می شود و به مرور زمان استخر دچار پارگی شده و دیگر قابل استفاده نمی باشد. همچنین از برخورد اجسام نوک تیز با استخر به شدت جلو گیری کنید. با رعایت این نکات می توانید مدت زمان بسیاری را از این استخر استفاده کنید.

نوع خانگی

ظرفیت 1020 لیتر

طول 305 سانتی متر

عرض 183سانتی متر

ارتفاع 56 سانتی متر

جنس رویه وینیل

ضخامت لایه ها 0.32 میلی متر

جنس کف وینیل دولایه

پمپ

نوع پمپ -

ساک حمل

سایر ویژگی ها

وزن بسته بندی: 7.3 کیلوگرم

ساختار سه طبقه ای

مناسب سنین کودک و بزرگسال

اقلام همراه

برچسب تعمیرات،

دفترچه راهنما

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب
کد امنیتی
 ترامپولین  قطر1.5 طرح پاندا
 ترامپولین دایره ای قطر 3 متر
 ترامپولین دایره ای قطر 4 متر
 ترامپولین دایره ای قطر1.5 متر
 چمن مصنوعی ورزشی دالیا10 ابعاد 2 در 1
استخر توپ بادی

استخر توپ بادی

6,880,000تومان